Student


Utrustning: Nikon D90 + 50/1,8.
Bildbehandlingsprogram: Adobe Photoshop Lightroom 2 + Photoshop CS4.

När Frida var här förra veckan och fotades var hon snäll och tog med sin studentmössa så jag kunde ta lite studentbilder. Fick inte tag i någon "riktig" student i år och kände att jag ville ha lite studentbilder i min portfolio så jag har några att använda till marknadsföringen nästa år. Får hoppas att jag gillar de nästa år bara! :) Nu gör jag det iaf, men man hinner ju utvecklas mycket på ett år.. förhoppningsvis iaf ;)

Tack snälla Frida för att du ställde upp!

Är det någon annan som skulle vilja ställa upp på studentbilder i sommar så hör gärna av dig! Självklart tar vi även andra bilder om du vill :)


Kommentarer
Postat av: Fotograf Jenny Eriksson

Jättefin bild! :)

2010-07-02 @ 20:49:30
URL: http://fotografjennyeriksson.blogg.se/
Postat av: Thessan

Fin bild! Söt tjej!

2010-07-03 @ 17:39:34
Postat av: Frida

Tänk om jag hade fått en sån här fin bild när jag faktiskt tog studenten! :)

2010-07-04 @ 22:19:55
URL: http://frida.derived.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0