Stresstålig bör man vara...

Hej!

Jag har noll tid över den här veckan. Några fotograferingar har jag inbokade, annars är det plugg som gäller. Vårterminen avslutas på söndag och jag kan väl inte påstå att jag har pluggat som en heltidsstuderande den här terminen så jag har massor att ta igen. På måndag börjar sommarkurserna, puh. Hoppas dock att de inte drar igång direkt för jag har en hel del redigeringsjobb att ta igen!

Den här sommaren kommer bli väldigt rolig men väldigt stressig! :)

Kram på er! Jag återkommer när jag har redigerat lite nya bilder och har lite mer tid...

Kommentarer
Postat av: G I L R A E N - [Fotograf Emma Bertilsson]

SVAR: Jag har nog missat att ändra det. ;) Nu till frågan; Jag upplever absolut INTE så som i forumen. Jag tycker att 1,4 ger sjukt mycket bättre färgåtergivning samt lika skarpa bilder om inte skarpare. Vid högre bländartal så är bilderna fortfarande skarpa, vilket de inte va med 1,8. Jag tycker det är helt klart värt att köpa 1,4 om man gillar 50mm och använder det mycket. Annars hade jag själv inte gjort det. ;)

2010-06-03 @ 07:54:33
URL: http://gilraen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0