Topp 5 - juni 2010


Frida. Ny i toppen, en självklar favorit!

Linnéa. Kvar i toppen, den kommer nog inte försvinna härifrån i första taget. Älskar den!

Madde. Ny favorit! Älskar attityden i den här bilden, trots skuggorna.

Anne. Självklart är även denna kvar i toppen!

Lina. Ännu en favorit som jag inte släpper i första taget!

Här kan ni se förra månadens topp 5. Några är nya och några är samma. Lite ändrar man sig med andra ord :) Nästa månad ser listan antagligen helt annorlunda ut eftersom jag då kommer ha hunnit redigera en hel drös fina bilder!

Idag har vi varit hos mamma och pappa med katterna. De har det så bra där i skuggan :) Tog lite bilder, men har ju aldrig tid att redigera mina egna bilder haha. Har massa bilder på katterna sen flera månader tillbaka som jag inte ens hunnit kolla igenom. Får ta det när jag jobbat i fatt lite mer :) Det är lugnt med fotograferingar nu så nu känner jag att jag har tid att komma i fatt. Dock kliar det i fotograferingsfingrarna så hör gärna av er om ni är intresserade av en gratis fotografering! I höst kommer jag nog sätta igång på riktigt! :)

Kommentarer
Postat av: Fotograf Jenny Eriksson

Fina! Gillar särskilt den på bebisfötterna :)

2010-06-30 @ 10:12:43
URL: http://fotografjennyeriksson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0