Isak VII


Utrustning: Nikon D90 + 50/1,8 + reflexskärm silver 80 cm.
Bildbehandlingsprogram: Adobe Photoshop Lightroom 2.

Hallå där! Kom precis in från promenaden/fototuren. Gick inget bra för mig idag, har ju inte lärt mig ännu hur man tar bra bilder i solsken. Så vart jag än ställde mig och vart vi än placerade hunden (skuggan/solen/osv) så blev bilderna skuggiga. Så ännu en sak jag måste se till och lära mig nu! Snart lär det ju vara solsken varje dag.

Nu ska jag ut i förrådet och rota bland mina böcker. Hittade två böcker på bokrean på Coop som jag inte vet om jag har, så måste kolla det. Sen ska vi till mamma och pappa o äta hemmagjord pizza! :) Kanske kan ta lite vovve-bilder inne istället :)

Kram hela dan!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0