Kartongkatten


Tänk att kartonger är det bästa som finns att sova i :) Helst inne i på sakerna som ska skickas tillbaka, med locket på, haha. Här ligger han dock halvt ovanpå ;)

I´m back! Kände att det blev lite mycket samma sak nu i bloggen, har ju så mycket bilder från fotograferingen hos Linda. Har fortfarande massor av inlägg kvar i utkast. Ni kanske tycker det blir tjatigt? Jag håller på de ett tag iaf så får vi se. Imorn ska jag till Cissi och fota Wille :) Ser jag verkligen fram emot! Ska bli så roligt! Både att fota sötnosen och att få fler bilder att lägga på hög :) Älskar känslan när man kommer hem med massa bilder, helt obeskrivlig känsla!

Nu är det dags för lunch både för mig och katterna!
Hörs senare!

Kram heeeeela dan ;)

Kommentarer
Postat av: Maria

Kartonger är billiga leksaker, hehe!! De är som barn....köper man en dyr leksak så är presentpappret eller kartongen roligast. Otacksamma ;) hihi!



Jag har precis kommit hem från Dublin! Underbart!

Och nu har jag en kvart hos mamma och pappa så får se hur många inlägg jag hinner läsa. Det var ju hundra år sen jag kunde kolla. :(

2010-03-09 @ 18:40:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0