Tenta och huvudvärk

Hej hopp!

Nu är tentan äntligen klar! Dock inte inskickad.. gick inte bifoga den. Hoppas bara de tror på mig nu när den blir sen! Aja, finns ju inget jag kan göra ändå. Nu är det bara några inlämningsuppgifter kvar i den kursen (och antagligen kompletteringar på tentan sen), sen gäller det att jobba i fatt den andra kursen jag går. Puh. Ska bli skönt med sommarlov höll jag på att säga, men jag ska ju plugga hela sommaren också haha. I höst hoppas jag på att kunna göra något annat, men vad vet jag inte?

Nu sitter jag här med fruktansvärd huvudvärk för att jag har pluggat konstant i 12 timmar idag. Allt i sista sekund som vanligt. Det är jag i ett nötskal ;) Men det är fasen enda sättet för mig att få saker gjorda..

Jag hoppas att bloggen ska bli som vanligt nu. Ska strukturera upp alla bilder jag redigerat på sistone, så får vi se om jag kan få till inlägg lite oftare :) Har ju lite mer tid nu iaf.

Kram på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0