Fantastiska fotografer

Jag tänkte tipsa om några riktigt duktiga fotografer vars bloggar jag läser flitigt. Har lärt mig mycket av dessa begåvade tjejer! Man kan dock snabbt konstatera att jag har en låååång väg kvar när man klickar sig in hos de, men det gör ingenting, vetskapen om att jag KAN bli lika bra som de gör bara att jag vill kämpa lite extra för att nå dit! Man tappar verkligen andan av deras bilder så titta in, ni kommer inte ångra er!

Emelie Ohlsson - det var hennes bilder och blogg som fick mig att börja drömma om att bli fotograf från allra första början. Vilket roligt liv hon lever! Endast 22 år gammal och driver eget (framgångsrikt!) företag som porträtt- och bröllopsfotograf!

Alicia Swedenborg - ruskigt begåvad och tar helt underbara bilder med det där lilla extra i! Inte nog med att hon är fotograf, hon är dessutom destinationsfotograf vilket betyder att hon far runt hela världen och fotar bröllop m.m!

Lisa Wikstrand - här kan man snacka om att tappa andan, helt otroliga bilder med så mycket ljus och värme i!

Finns många fler som är riktigt duktiga, men dessa tre klickar jag mig in hos allra först när jag sätter på datorn. Fick jag leva som de i bara en dag skulle jag vara lycklig resten av livet!

Kommentarer
Postat av: Nilla

Jisssses, Lindas bilder fick en verkligen att tappa andan!!! Heeeeelt underbara!! Och så blev man ju sugen på att gifta sig oxå, bröllopsbilder bland vitsippor, så otroligt vackert!!!



Jag har nog inte svarat på dina frågor från min blogg skämms... Eddie har inget gips, han fick operera in som en liten stav i benet istället som gör att det läker snabbare. Staven är ute nu men han kan inte riktigt gå än, jo med hjälp när vi håller hans händer :) ...

Skulle vara trevligt med en fotografering sen framöver som sagt :)

Kraaam!

2010-05-11 @ 15:34:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0