Lite update om läget


En av mina älsklingar ♥

Nu var det ett tag sen jag bloggade igen. Jag har fullt upp just nu och det är lite kaos i mitt huvud. Tror inte jag har skrivit det i bloggen, men jag har slutat ta emot gratisbokningar och skickat in ansökan om f-skatt så om allt går som det ska så är jag igång på riktigt nästa vecka! Otroligt spännande men samtidigt väldigt nervöst. Det som "oroar" mig mest just nu är väl egentligen prislisterna som jag håller på att knåpa ihop. Det är inte lätt att sätta pris på sig själv! Men jag försöker tänka realistiskt och så. Det blir säkert bra i slutändan :)

I övrigt så redigerar jag som en galning just nu. Vill ha alla gratisbilder klara denna veckan, så mycket som möjligt iaf. Så det blir sena nätter. Dessutom tillkommer det ju nya bilder hela tiden eftersom jag nu också fotar alla de som redan bokat gratis eller som blivit lovade gratisfotograferingar. Men snart så är även de slut. Ska bli skönt att kunna kalla detta mitt jobb och att få betalt för allt arbete jag lägger ner. Samtidigt är jag oerhört glad att jag har kört gratis i ett halvår, och tacksam för de som låtit mig fota de (även om de ju tjänat på det också) för jag hade aldrig kunnat starta upp nu annars. Jag ser ju själv hur mycket jag har utvecklats och det hade jag ju inte gjort om jag inte hade fotat så mycket och så många som jag ju faktiskt har gjort. ♥

Nu ska jag fortsätta redigera, så kommer det snart upp lite nya och fräscha bilder här också :)




Kommentarer
Postat av: fanny

puss gumman hoppas du får en bra dag! skriver mer ikväll :) <3

2010-10-12 @ 06:14:26
URL: http://littlemissunshine.se
Postat av: Gunilla och Frasse

Det är så otroligt bra jobbat av dig! Själv har jag aldrig vågat ta steget och det ångrar jag ibland. Det kommer att gå hur bra som helst, du tar helt fantastiska bilder!

Kram och mjau från oss :-)

2010-10-12 @ 11:52:48
URL: http://gunillaofrasse.allas.se/
Postat av: Anonym

Vi är så glada att vi fick vara några av de du fotat nu o önskar dig lycka till med ditt företag :)

Hoppas några bilder blev bra trots en fartfylld son ;)

2010-10-12 @ 20:33:04
Postat av: Ida

Hej!

Vad roligt att du ska starta upp "på riktigt" nu då.

Jag har ju tittat in på din blogg tidigare och det kommer nog gå bra för dig!

Hösten är ju som sagt vacker men jag gissar att den är över ganska snart här. Det ryktas om snö redan nu i veckan...

Lycka till!

2010-10-12 @ 21:43:10
URL: http://fotografidamelin.blogg.se/
Postat av: Emma Wahlström

Härligt!! Lycka till och se till att uppdatera ordentligt med hur det går :)

2010-10-13 @ 20:14:05
URL: http://emmawahlstromfoto.blogspot.com
Postat av: D A H L È N

sv: Tusen tack, super kul att höra! :)



Nej, de är inte speciellt svårt men de måste göras ;)

2010-10-14 @ 06:04:18
URL: http://carolinedahlen.blogg.se/
Postat av: Linn

Hur gick det med ansökan? Var du på skatteverket och fick nån hjälp eller du lyckades klura ut allt själv?



Roligt att du snart är igång på riktigt!

Lycka till! Det kommer gå jättebra tror jag! :)

2010-10-16 @ 13:52:49
URL: http://lhfoto.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0