Adam









Utrustning: Nikon D90 + 28-75/2,8.
Bildbehandlingsprogram: Adobe Photoshop Lightroom 2 + Photoshop CS4.

Adam var här med sin storebror och mamma i juni. Vi tog lite bilder på balkongen i fönsterljus. Dessa är mina favoriter på Adam. Storebrors bilder kommer upp senare :)

Tänkte jag skulle visa lite nya bilder på lägenheten snart också. Har hänt en hel del på sistone. Vi har fått eld i baken, mycket tack vare att bästa Fanny ska komma och hälsa på nån gång snart. Det är bra med besök, då får man saker gjorda, saker man tänkt göra lääänge. Vi köpte t.ex. lamellgardiner för minst ett halvår sen. De satte vi upp häromdagen haha. Vi har även målat bänkskivorna svarta, möblerat om i hallen och så har min bror varit här och målat en skitsnygg väggmålning i vardagsrummet. Så ja, det har hänt lite :D Det var ju en av er som efterfrågade mer inredning i bloggen. Dock vill jag hålla den till fotografering nu, men ett och annat inlägg med bilder från lägenheten kan jag ju visa :) Tänkte att det skulle bli lite mer klart först bara så att jag kan ta bilder på hela lägenheten samtidigt.

Nu blir det varma mackor! <3

Kommentarer
Postat av: Emma Roodla - Foto

ja men precis :)! Men du har väll skärpa på bilderna tycker ja de ser ut som? sätter du skärpan i ögonen då?

2010-09-04 @ 17:22:42
URL: http://babiidarling.blogg.se/
Postat av: Fotograf Viktoria

Vilka söta bilder :)

2010-09-06 @ 11:28:49
URL: http://viccivicci.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0