Älskade Wille - hur söt?!



Utrustning: Nikon D90 + 28-75/2,8.
Bildbehandlingsprogram: Adobe Photoshop Lightroom 2 + Photoshop CS5.

Sötaste och charmigaste ungen i världen, det kan ingen ta ifrån honom! ♥ Passade såklart på att fota även honom när jag fotade Cissi och magen. Wille var på strålande humör och ville att jag skulle fota honom "meja! meja!" haha, sötnöt :) Annars brukar han va svår att fånga på bild så det var roligt att det blev några finfina bilder :)

Idag har jag varit på stan med sötaste Hannah, vi lunchade på Tant Grön och gick igenom "alla" butikerna. Är så glad att vi börjat umgås mer flitigt på sistone. Söndagar är våran promenaddag också. Vi har även pratat om att gå ut snart och att ha en vinkväll. Måste ju bara bli av!

Har inte så mycket bilder att visa just nu som ni kanske märker, blir glest mellan uppdateringarna. Skulle vilja få in lite mer vardag också i bloggen, men ja, det händer inte så mycket och jag tar ju aldrig några vardagsbilder heller nuförtiden. Orka bära runt på systemen liksom ;) Får spara till en bra vardagskamera så kanske det kan bli lite flitigare uppdatering. Vill ju inte blogga utan bilder..


Kommentarer
Postat av: Cissi

Världens finaste kille:) O världens bästa fotograf;)

2010-09-17 @ 08:54:45
Postat av: FOTOGRAF JENNY VENNBERG

Tack så hemskt mycket !

Detsamma verkligen :)



Just nu kan du faktiskt vinna en design hos mig :)

Tävlingen avgörs idag :)

2010-09-18 @ 07:21:54
URL: http://www.jpic.se/
Postat av: Annas inspiration

ÅHHH vilken söt unge & bilderna är jättefina!

2010-09-18 @ 21:57:25
URL: http://annasinspiration.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0