BTS - Anne & Mats igår



Foto: Christopher med Iphonen.

Igår var våra kära vänner Anne och Mats här och hälsade på. Anne ville ha lite bilder på de tillsammans så innan vi åkte hem hit och lagade mat tillsammans så åkte vi ut till Gränsö för en parfotografering. Blev jättemånga fina bilder så jag hoppas jag får tillstånd att visa de för er sen när de är klara. Jag har börjat känna mig nöjd nu efter fotograferingarna och det är en härlig känsla! :)

Nu måste jag sova! Om 7½ timmar kommer Cissi hit för att få bebismagen fotograferad :)

<3

Kommentarer
Postat av: Emma Roodla - Foto

Joo på ett sett, men de var en bit o åka till alla, jag jobbade o massa o ville inte göra så stora jobb gratis :P



jaa det är det, kuul :)!

2010-09-07 @ 09:22:21
URL: http://babiidarling.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0