Ny blogg på gång

Hej!

Jag har bestämt mig för att göra en ny blogg lagom till jag startar upp mitt företag. Adressen till den här bloggen känns inte rätt när jag ska marknadsföra mig på riktigt, så det får bli så. Kommer dock fortsätta blogga här tills vidare, kommer antagligen blogga på båda ställena nu så att jag får med alla bilder i arkivet där också. Kommer även blogga gamla favoriter på den nya nu ett tag så att även de gamla bilderna finns där.

Ska även beställa en design till den nya bloggen, så att den ser lite proffsigare ut och så jag kan lägga upp bredare bilder. Jag tror detta kommer bli kanon!

Adressen får ni sedan, för nu ser den nya bloggen bara tråkig ut. Som sagt, jag kommer blogga på båda ställena tills vidare :)


Kommentarer
Postat av: Thina

Kul! =) vem beställer du designen av?

Fått mitt sms förresten? =)

Kram

2010-09-23 @ 23:57:38
Postat av: J e n [fotografi] - Hobbyfotograf i Västervik

Thina: Kia heter hon, minns inte adressen. Japp fått det, men det spelar inte oss nån roll när, inget inplanerat så vad jag vet, så ta det när ni kan =) Kram!

2010-09-24 @ 01:19:59
URL: http://piecesofjen.blogg.se/
Postat av: fanny

hej gumsan! nej då. jag har varit ur balans ett tag, drar mig undan utan att ens tänka på det. jag blir väldigt sällan arg. och OM jag tycker att någonting du säger eller gör är fel så ska du veta att jag säger det till dig. jag kommer aldrig gå runt och vara surtyst. nej! så oroa dig inte. aldrig. jag är din vän förevigt <3 saknar dig också! jättemycket! puss

2010-09-24 @ 01:28:24
URL: http://pinkpills.blogg.se/
Postat av: fanny

tack älskade du <3 och detsamma! nu ska jag äta en nattmacka och dyka i säng. hur kunde tiden gå så fort? :P hur mår du? puss

2010-09-24 @ 02:37:38
URL: http://pinkpills.blogg.se/
Postat av: Fotograf Sara Marklund

Svar: Säkert? :) Skrev hon det i bloggen eller?

2010-09-24 @ 16:07:57
URL: http://saraamarklund.blogg.se/
Postat av: Linn

Förlåt för att jag inte har svarat men har haft fullt upp...

Ja, det här med oskärpan blir jag galen på! Jag upplever också att mina halv/helkroppsbilder är dem som påverkas mest av det. Precis som du säger, allt ser bra ut i kameran men på datorn upptäcker man att skärpan inte alls sitter där den ska. Har ingen aning om vad det kan bero på för din del... Man kanske skulle lämna in grejerna på service eller nått..



Hmm, jo det kostar rätt mycket att gå till en revisor men jag tycker det var värt det. Man vill ju som sagt inte att det ska bli fel. Du kan ju ringa skatteverket och fråga om dem kan hjälpa dig men av min uppfattning jag fick av revisorn va typ att man måste "lura" dom för att bli godkänd. Det känns typ som om dom "arbetar emot en" så dom kanske bara gör det krångligare för dig. Men jag vet inte. Ring och hör vad som säger :)



Jo men vill du inte redan nu marknadsföra dig som fotograf då? För kommande bokningar och sådär... Har du fixat prislistor och sånt där eller du väntar med det tills företaget gått igenom? Man får ju tjäna typ 17000 eller vad det är innan man behöver börja betala skatt...



Jag tycker absolut inte att man behöver vara mer erfaren. En fotograf är en fotograf, sen är det väl upp till kunderna att avgöra om du är en duktig fotograf i deras ögon.



haha jo jag får väl börja göra det. Just nu marknadsför jag mig knappt överhuvudtaget, har inte riktigt energin just nu. Så ja, jag har inte överdrivet med jobb men det får jag ju skylla mig själv mest. Om folk kommer till mig fotar jag dem såklart, men det funkar ju inte riktigt så. Jag jobbar på att få tillbaka energin!



Men du vekar ju ha fullt upp! Hur har du marknadsfört dig? Är det folk som är lite bekanta du fotar mest eller är det helt okända människor?



Kramar

2010-09-26 @ 14:18:24
URL: http://lhfoto.blogg.se/
Postat av: fanny

hej stumpan :) jag hoppas på att få upp datorn så fort som möjligt.. kan ta tid. måste läsa om alla hackerkenp på nätet (; hur mår du? saknar dig jättemycket! puss!

2010-09-27 @ 10:00:05
URL: http://littlemissunshine.se
Postat av: fanny

grattis älskade du på eran 8 års dag :D va underbart! hade ni det bra? det är verkligen jättetrist med julius :( vet inte vad jag ska göra. han klarar sig ju, men han kan få komplikationer senare i livet på ögat = massa vetriär besök = dyra summor. jag är lite smått trött på elände. och jag vill ha en frisk kisse. men samtidigt känner jag mig jätte elak ): usch, ge mig råd! jag kan absolut kolla gumman, skulle faktiskt kunna komma nu till helgen. om det skulle passa dig/er? ska kolla biljetter. vart är det man ska åka? :$ hoppas du mår bra! och har en bra kväll. tänker på dig ofta ska du veta och hoppas du mår bra och så. och snaaart ses viii :D PUSS!

2010-09-27 @ 22:37:00
URL: http://littlemissunshine.se
Postat av: Gunilla och Frasse

Lycka till med jobb, blogg, hemsida och allt! :-)

2010-09-28 @ 17:01:38
URL: http://gunillaofrasse.allas.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0