Oscar





Utrustning: Nikon D90 + 28-75/2,8.
Bildbehandlingsprogram: Adobe Photoshop Lightroom 2 + Photoshop CS4.

Här har vi Adams storebror Oscar som också lyckades fastna på några bilder när de var här :)

Ikväll har mamma, pappa och lillebror (även Lina var med en stund) varit här. Vi har ätit räkmackor, druckit vin/öl och kollat på film. Myspys! Imorn är det familjefotografering som gäller. En stor sådan! En mamma, en pappa och sex barn. Två av "barnen" har i sin tur familjer och ett av "barnen" har med sig flickvännen. Så en fotografering blir i själva verket tre familjefotograferingar och en parfotografering. Puh :) Jag är nervös! Men det ska nog gå bra :) Ser fram emot det!

Nu ska jag leta lite inspiration inför morgondagen, ladda kamerabatterier och packa kameraväskan. Sen blir det nog kudden!

<3

Kommentarer
Postat av: fanny

tack gumman <3 usch inge skoj alls :( hur mår du? också förkylning på g? vad hittar du på idag? saknar dig! vi ska köpa nya köksstolar nu den 8 sep.. sånna som ni har fast i svart. är ni nöjda med dom? :) puss

2010-09-05 @ 12:32:02
URL: http://pinkpills.blogg.se/
Postat av: Emma Roodla - Foto

ahh okej. Men jag har lite av det problemet på vissa bilder. helbilder på människor får jag typ aldrig skarp, de funkar men inte så som jag vill o vet inte va det är för fel :O

2010-09-05 @ 15:48:18
URL: http://babiidarling.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0