Redigeringskväll


Utrustning: Nikon D90 + 28-75/2,8.
Bildbehandlingsprogram: Adobe Photoshop Lightroom 2 + Photoshop CS4.

Ikväll spenderar jag min tid framför Photoshop och dessa härliga grabbarna! Det blev många härliga bilder och även mamma Hanna fastnade på några stycken :) Fler bilder kommer såklart upp här när de är färdiga!

Det kliar i fingrarna att få börja med bilderna jag tog på Cissi igår också. Underbara gravidbilder blev det om jag får säga det själv. Som vi kämpade så vore det väl tråkigt annars ;)

Dags att fortsätta så bilderna kan levereras någon gång :)

<3

Kommentarer
Postat av: fanny

DU ÄR HEEELT UNDERBAR!!! TACK FINA DU! vad jag blev GLAD! åh, måste läsa om och om och om igen <3<3<3 självklart ska vi vara vänner livet ut gumman! vänner som du växer inte på träd! du är så himla fin, glöm aldrig det! tack för att du finns och tack igen för allt fint du skriver. jag blir rörd till tårar varje gång :$ massa kärlek!!!

2010-09-09 @ 01:42:25
URL: http://pinkpills.blogg.se/
Postat av: Anneli - A'la Foto

HÄrlig bild och underbar ton!

2010-09-09 @ 02:26:41
URL: http://alafoto.se/blogg

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0