Topp 5 - september 2010


Isak.

Anne & Mats.

Missebebis.

Olof & Algot.

Anne & Mats.

Fem bilder som ligger mig extra varmt om hjärtat just nu, i kalla september :)

Jag suger på att blogga, haha. Fem dagar sen senaste inlägget, det är illa. Jag skyller på att jag inte har några nya bilder att visa för det har jag faktiskt inte. Imorgon ska jag till Cissi och då ska hon få sina gravidbilder, så efter det kan jag förhoppningsvis visa de. De blev verkligen jättefina, är supernöjd! Snart kommer jag iaf ha massa nya bilder att visa. Nu har jag fotograferingar varje dag fram till och med söndag (om vädret tillåter), plus att jag har massa oredigerade sen senaste veckorna. Men det gäller ju att jag får lägga upp de för de som är med/föräldrarna också. Men det brukar inte vara några problem! :) Så håll uuuut! ;)


Kommentarer
Postat av: fanny

fick det gosis. ska svara, varit och kollat på nakenfis (igen jag vet) men det måste kännas rätt på riktigt. inne i hjärtat du vet. jag har ångest mycket. men försöker sysselsätta mig med allt möjligt. vi kan prata på tel ikväll om du vill? pusspuss och hoppas du haft en bra dag?

2010-09-29 @ 18:27:37
URL: http://littlemissunshine.se
Postat av: Anneli - A'la Foto

Underbara bilder! Kissebebisen är ju bedårande söt och pojkarna är så fina! Bebisen i början är söt med härliga omättade färger! Härligt!

2010-10-06 @ 16:18:43
URL: http://alafoto.se/blogg

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0