090406

Hallå!

Sitter för tillfället och väntar på att klockan ska bli kvart över.. så vi kan åka till skolan och få provet avklarat. För övrigt har jag försökt söka sommarkurser idag, men studera.nu bara muppar sig hela tiden så jag får försöka ikväll igen. Ikväll ska jag även börja rensa lite i skåp och lådor samt prismärka det som ska säljas på lördag. Ska även lägga upp lite på Tradera. Ska bli så skönt att bli av med massa skit igen!

Om provet går snabbt (högst en timme enligt läraren) så ska jag dra med älsklingen ner till HM. Är ute efter en randig topp, fransk manikyr-kit och ett par nya tygskor. Får se vad jag hittar! Kommer säkert hem med inget eller något helt annat, som vanligt ;)

Nu är det dags att plocka på sig pennor och slå ett sista öga i Naturkunskapsboken! Hoppas ni har det bra!

Kram hela dan!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0