090407

Här sitter jag helt svettig o dan efter att ha cyklat. Ska alldeles strax hoppa in i duschen, men tänkte skriva några rader här först :)

Idag är det först veckohandling som står på schemat! Sen ikväll ska jag till min älskade Cissi o ha lite tv-kväll. Det var verkligen hur länge sen som helst som vi gjorde nåt annat än att gå på stan tillsammans, hihi. Så det ska bli nice! O så får jag ju träffa min älskade Wille med :) Underbart!

Fick klänningen idag från Tradera. Ska visa sen :) Tror den kommer sitta perfekt, men har inte provat den än! Kanonsnygg är den iaf :)

That´s it for now folks... PUSS!

Kommentarer
Postat av: Madde

Jag har köpt smågodis å tänkte också ha lite mys framför teven ikväll... Men sen kolla jag i tidningen å inget bra alls, dumma hockey.... Vill se på husfruarna ju..

Men vad spelar det för roll, Vilma har ändå bitit av antennsladden så vill man kolla på teve här får man sitta i sovrummet...

2009-04-07 @ 19:30:35
URL: http://madeleneo.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0