090414

Halloj!

Redan en ny dag. Går inte dagarna väldigt fort just nu? Känns som det tycker jag. Man hinner ju inte med. Idag ska jag städa, och ikväll är det säsongspreimär av Ugly Betty plus att det är dubbelavsnitt av Desperate Housewives så då kommer Cissi hit och har tv-kväll med mig :) Ska åka bort till affären sen och köpa nåt gott, hihi. Men först ska jag cykla och efter det duscha (såklart). Fick en vit hängselkjol idag som jag köpte på Tradera förra veckan. Stog att den var helt ny i auktionen, men jag vet i fan om jag tror på det. Men jag orkar inte tjaffsa. Ska tvätta den iaf innan den åker in i garderoben. Visar den sen! Har ju inte visat kjolen i skinnimitation heller. Den passade ju visserligen inte men... kanske gör det sen ;)

Nu ska jag cykla, men vi hörs lite senare!

Kram hela dan!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0