090417

Gomiddag!

Vad händer idag? För min del så är det plugg som gäller. Längtar otroligt mkt till tisdagkväll kl 19, då är alla lektioner, prov och inlämningsarbeten över för den här månaden! Alltid lika skönt när man kan pusta ut i några dagar. Visst, några mindre uppgifter ska in innan april är slut, men inga stora grejer liksom.

Min hand blir bara värre och värre känns det som. I natt hade jag så djävulskt ont att jag fick ta en Ipren. Jag kunde bara ha handen i ett visst läge, minsta rörelse så gjorde det så ont så jag höll på att börja böla. Har jag stukat den? Eller vad har jag gjort liksom? Orkar inte ha så här ont mer.

Nu ska jag äta nåt, sen måste jag börja lite smått med Historian.

KRAM!

Kommentarer
Postat av: Nilla

Du kanske borde gå till Vc och kolla upp handen?

Hoppas värken släpper snart, för värk är hemskt jobbigt att ha :(

2009-04-17 @ 11:59:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0