090423

Vilken seg dag jag har! Har först och främst sovit borta hela dagen, sen kliar det i ögat och jag har kännt mig allmänt nere. Men det är bättre nu! :)
Längtar som en tok till tisdag när vi ska hämta stolarna! Tro inte att det är bekvämt att sitta och äta på en pall som är så hög att benen inte går att ha under bordet! Haha! Nä, dags att bli tisdag nu tycker jag. Av flera anledningar. Två prov på måndag som gärna får vara överstökade nu. Sen ska vi ju kanske fira Wille på tisdagkväll :) Eller måndagkväll.. eller onsdagkväll, haha, ja nån kväll iaf ;) O det ser jag fram emot! Saknar både Cissi o Wille! Wille har jag inte sett på evigheter känns det som, han va ju inte med sist jag o Cissi sågs då hon var här på tv-kväll. Så det är på tiden nu :)

Hoppas ni (nån iaf) uppskattar mina inlägg om dem olika kroppstyperna! Jag ska försöka gå efter min egen (äppelformad) från och med lördag (ska veckohandla imorn) så får vi se om det gör någon skillnad! En månad till dopet nu och ett par kilon hade ju inte varit helt fel att bli av med till dess. Ska förresten kolla efter en klänning till det på tisdag :)

Kram hela dan (kvällen?) kära ni!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0