En enda pluggröra!


När vi båda har mkt i skolan så ser det ut så här hemma hos oss. Jag önskar att vi hade jobb istället. Ett jobb att komma hem ifrån och vara ledig. För hur kul är det egentligen att leva i en sån här pluggröra? Som nu måste jag plugga konstant i flera dagar, vad är det då för mening med att plocka undan på kvällen? Det ger ju bara mer jobb. Nä, jag är trött på den här pluggröran! Jag hoppas dem kurserna vi kanske ska gå i sommar är mer "datorplugg" så man slipper ha framme massa böcker och papper hela tiden. Pust!

Förresten, visst blev det ljust och fräscht när vitrinskåpet försvann? Nu ska det bara upp en tavellist där. Lär dock dröja, för nu när jag är så nära att få ihop till dem nya stolarna vill jag inte lägga pengar på någonting annat innan jag har stolarna här hemma. :)

Nä, plugga var det ja..
PUSS

Kommentarer
Postat av: fanny

VA.. ni kanske har det bättre ni :D jag har hört från en att det inte går att få bättre än G om man redan har det.. ja att man måste tenta då :( är det okej om jag flyttar in hos er ;) puss!

2009-04-20 @ 19:24:33
URL: http://pinkpills.blogg.se/
Postat av: Sofie Bennulf

Åh gud :O varför sk adu köpa nya stolar:P dom där e ju Jätttee fina :D

2009-04-21 @ 04:10:09
URL: http://www.sofiebennulf.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0