Favoritbloggarna just nu

Tänkte dela med mig av dem bloggar jag läser varje dag, dvs sånna bloggar som uppdateras dagligen. Läser självklart fler (t.ex. mina älskade vänners!) men dessa är sånna bloggar jag läser flera ggr om dagen.

Colorelle - Favoriten just nu! Får typ all min outfitinspiration där ifrån! Sjukt snygga kläder, jättemysigt hem (om än inte min stil), hur vackra foton som helst och en jättemysig tjej.

Starwoman - Smarriga recept och hur snygg lägenhet som helst! Skriver väldigt bra och personligt. Supersöt!

Hemma hos Katta - Smarriga recept även här, en vit minimalistisk lägenhet och en hel del kläder :)

Therez garderob - Sjukt snygga outfits och en fin lägenhet! Bra blandning på inläggen, dock är outfitsbilderna det bästa.

Fanny - Fina bilder, mkt text, fin lägenhet :)

Det kan dock ändras fort, men just nu är det dessa jag klickar in på varje dag. Men så finns det som sagt määängder av bloggar jag läser kanske varannan eller vartredje dag... sånna som jag vet ändå inte uppdaterar varje dag liksom.

Tipsa gärna om andra bra bloggar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0