Kvällen


Ja, jag vet inte vad jag ska säga längre. På hur många olika sätt kan en katt ligga/sitta egentligen? Så här gillar Bioz att sitta när hon tvättar sig iaf, haha.

Nu har Cissi precis åkt hem. Har haft jätteskoj med min käraste vän som alltid :) Hon är sötast och bäst, även om hon inte förstår det själv! :) Hon frågade om vi vill följa med till Ikea nästa helg och det vore onekligen väldigt nice! Jag behöver ingen övertalning, det är snarare älsklingen och plånboken som behöver ;) Men det ska nog gå att ordna! Skulle behöva kolla efter lite klänningar på Gina. Är ju både dop (älsklingens brorsdotter), student (min kusin), midsommar (såklart) och bröllop (min syster) den här sommaren! Verkligen roligt att ha så mkt att se fram emot! Dopet är ju dock fortfarande oklart om jag kan följa med på, men hoppas det såklart eftersom det är i Stockholm :)

Ska kolla lite tv nu och äta mitt tisdagsgodis hihi.

PUUUUSS

Kommentarer
Postat av: fanny

men gud va söt :D smälter. ja, han kanske har lite siames i sig ? :) han ser väldigt mysig & kramgo ut! KRAM>

2009-04-15 @ 00:07:21
URL: http://pinkpills.blogg.se/
Postat av: Thessan

Åh, man vill ju burra in sig i den goa kisse magen!! Så söt!

2009-04-15 @ 11:11:56
URL: http://tepn.blogg.se/
Postat av: Nilla

Mysig knaskatt! :)

2009-04-15 @ 14:28:47
Postat av: Sofie Bennulf

Åhhhh :D såå sööööööt :D:D

2009-04-21 @ 04:13:01
URL: http://www.sofiebennulf.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0