Långfredagen

Hej alla glada!

Idag är väl alla (utom jag haha) ute i det fina vårvädret kan jag tänka mig. Vi ska bort till mina föräldrar sen och hämta ett bord till imorn (loppisen), och vi funderar på att ta med oss Bioz och kanske Bianca då (Bianca hatar att vara ute). Det märks att Bioz börjar förstå att det drar ihop sig till "vara-ute-i-koppel"-tider för hon har försökt smita flera gånger sen det blev vårväder, sötnosen :) Så det ska vi nog göra idag! Det är egentligen inte så mkt att göra inför imorgon för det mesta är ju redan prismärkt sen förra gången.

Firar ni påsk? Det gör inte vi direkt. Alla andra åker till släkt och familj och påskmiddagar hit och påskmiddagar dit. Men inte vi. Men det kanske blir så när man har familj och släkt i en annan stad? Vad vet jag. Skönt att slippa hysterin tycker jag, räcker väl med julen? Puh.

Nä, dags att få liv i karln så vi kommer iväg! Äta kanske man borde innan också..

PUSS

Kommentarer
Postat av: Mona

glad påsk:)

2009-04-10 @ 17:38:24
URL: http://monaalsuntfi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0