Nattbabbel

Nu har jag tröstat mig med två avsnitt av One Tree Hill, har ett kvar men sparar det till lite senare. Så bra!! Måste köpa alla boxarna sen så jag kan se om hela. Hade säsong 1 och 2 men sålde dem när jag hade dåligt med pengar, vilket jag ångrar nu..

Imorn kommer min (ingifta) moster hit och lämnar lite grejer. Tänk att alla vill bli av med massa skit när jag ska stå på loppis :) Kanon för mig ju! Ska försöka fixa två bord den här gången eftersom vi ska ha en hel plats för oss själva. Känns lite onödigt att inte utnyttja hela platsen, det kostar ju ändå 100:-, och alla grejer får ju inte plats på ett bord vilket dem andra gångerna har resulterat i att vi har fått ta upp lite undan för undan när lite blivit sålt. Bättre att kunna ta upp allt på en gång ju. Håll tummarna för att vi får mycket sålt :)

Har kommit på att jag nästan aldrig skriver om inredning längre. Jag har väl inte direkt tappat intresset för det, men det har svalnat lite. Det beror väl mest på att jag inte har råd att göra det jag vill och även för att jag liksom aldrig känner mig nöjd, vad jag än gör. Då ger man ju upp till slut. För tillfället är jag inte nöjd med ett endaste rum här hemma, eftersom inget rum är helt färdigt. Det är tomt på väggarna, jag vill bli av med all ek och köket behöver renoveras ytterliggare.. men nee, pengarna räcker inte helt enkelt. Vilket just nu beror mkt på mitt nya intresse för kläder. Where did that come from, liksom? Har väl aldrig intresserat mig för kläder innan... Well, nåt ska man ju lägga pengarna på :P

Nu ska jag sluta babbla och glo lite på tv så här på småtimmarna... See ya tomorrow!

NATTI!

Kommentarer
Postat av: L

Jag skulle också behöva ställa mig på loppis känner jag. Bor ju pyttelitet och har fullt med grejer jag vill bli av med. Är för snål för att kasta eller ge bort sakerna :P

2009-04-08 @ 10:10:47
URL: http://abnegnation.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0