Sightseeing i vårt Västervik





Några rådjur skuttade över vägen :)



Älsklingen :)


När vi hade hämtat mitt paket åkte vi ut en sväng till Gränsö. Hade tyvärr bara min gamla skruttkamera så det blev väl inga höjdarbilder direkt, men bättre än inget. Anledningen till att jag ville åka ut dit var för att fota årets lamm, men dem var inte ute/kvar. Om det är fint väder imorn efter mitt prov ska vi åka ut igen och då ta med systemkameran istället. Hoppas på att det är lite djur ute i hagarna då. Inte ens hästarna var ute..

På vägen hem köpte vi oss årets andra glass! Mums :)
Men nu är det hög tid att börja med Excelen tror jag allt. Vi hörs lite senare!

PUSS

Kommentarer
Postat av: Thessan

Vi kunde kanske ta en fotograferings runda nån dag? Vore kul!

2009-04-15 @ 22:09:48
URL: http://tepn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0