Varma mackor!

Nu är vi hemma igen! Vilken bjässe det var som va hos pappa, hehe! Riktigt lugn och härlig hund :) Men jag håller mig nog till mina katter trots allt, cats for life ju :)

Nu har vi mackor i ugnen (typ det enda som fanns hemma så här dan före "löning"). Imorn ska massa nyttigheter inhandlas och sen ska det bli ordning på fläsket! ;) Ska skriva matlista och inköpslista lite senare. Riktigt peppad nu för nu har jag levt i mina gamla vanor för länge igen. Så himla onödigt. Men jag tänker så här, hade jag inte varit nyttig dem där veckorna jag faktiskt klarade det så hade jag ju vägt ännu mer nu istället. Men nu ska det bort igen!

Återkommer om ett tag med dagens kroppstyp. Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0