Dag 2 med vilddjuret


Fina Vilma med sin lilla minihund :)

Den där tungan igen ;)




Dragkamp med lillebror!

Lillebror och pappsen grillar. Gott!

Hon var lite trött idag...

Brorsans flickvän Lina kom och busade också!

Hopp!

Snygg stil i luften ;)

Hallå!
Jag och Vilma har varit hos mina föräldrar hela dagen idag, 10.30-21.00 ungefär. För katternas skull. Tyvärr funkar det inte att vara hemma för Bianca är riktigt, riktigt rädd. Hon varken äter, dricker eller går på lådan när Vilma är här så jag kände att det var bättre att vi håller oss borta så mkt som möjligt så hon får i sig mat och vatten. Jag gick hem en sväng, utan Vilma, vid 7-tiden för att se så hon verkligen äter och hon var fortfarande rädd. Detta var liksom 9 timmar efter att Vilma gick ut genom dörren. Stackars liten säger jag bara! Nu när vi kom hem så mötte både Bioz och Bianca oss i dörren. Båda försvann illa kvickt, men Bioz kommer iaf fram efter en stund. Även om Vilma jagar bort henne ganska fort ;) Men nu sover Vilma så nu är Bioz framme. Men Bianca kommer nog inte komma fram förren imorn nu.

Iaf, vi har haft en jättemysig dag idag också. Jag och lillebror tog en långpromenad med henne på eftermiddagen, sen har hon varit ganska trött hela dagen. Det har ju varit så himla varmt. Christopher var med någon halvtimma bara i början, mest för att följa mig dit. Han skulle hem och sova lite innan jobbet. Blev inte så mkt sömn i natt för Vilma har varit ganska orolig och mest gått omkring. Inte så konstigt att hon var trött idag kanske ;) Blir nog bättre i natt, nu har hon ju sovit här en natt redan. Men som sagt, Madde, det funkar fint (förutom med katterna då) och jag tror hon saknar er också! :)

Imorn blir det en till heldag hos mamma och pappa!

Kram hela dan!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0