Förvaring från Cult Design


Detta setet skulle jag vilja ha i badrummet till tvättmedel. Problemet är att vi använder två olika sorters tvättmedel eftersom jag inte tål parfymerat i underkläder och handdukar. Så då får man ju antingen köpa två (dyrt!) eller ha en fin förvaring och en tråkig tvättmedelskartong framme. Fast å andra sidan är vårat badrum så hemskt ändå så det är inte roligt att köpa fina saker dit. Vill så gärna renovera det! Skulle aldrig lägga pengar på det allra finaste och dyraste till just denna lägenheten, men om jag åtminstone kunde få vitt standardkakel skulle jag bli så lycklig! Just nu har vi ljusrosa väggar och mörkrosa golv... samt gammal toalettsist och sprucket handfat... extremt fula synliga, rostiga rör och massa hål i väggarna. Bläk säger jag bara. Vi skulle ju tjäna på en renovering när vi säljer den, men man ska ju ha pengarna också :) Kanske borde börja spara till det? Vill ju renovera köket också... Åh, det är så mycket man vill!

Bild: Carlssoninteriör

Kommentarer
Postat av: Jenny

Är inte helt hundra men visst finns det kakelfärg? Kanske ett hästjobb det också men borde vara betydligt billigare än att kakla om alltihop? :)

2009-08-17 @ 21:27:34
Postat av: Jennica - Pieces of Jen

*Jenny: Jo det stämmer att det finns kakelfärg :) Dock har vi våtrumsmatta på väggarna, går ju måla det med, men är ju en procedur som heter duga :)*

2009-08-18 @ 01:05:00
URL: http://piecesofjen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0