Inredningsbibeln är här!


Idag kom IKEA-katalogen för 2010 till oss som är IKEA Family-medlemmar, några dagar före alla andra. Ja, förr var den min bibel, men ska jag vara ärlig så gillar jag inte IKEA särskilt mycket längre. Åker vi till Linköping spenderar jag hellre tiden på Nordik. Vi springer oftast bara igenom IKEA. Dem är bra om man ska ha t.ex. ramar, men några större möbler vill jag inte ha därifrån längre (med undantag för sängstommen vi ska köpa). I have moved on.

Ska bläddra i den lite sen. Vem vet, dem kanske överraskar. Men framsidan såg ju bara för tråkig ut!

Kommentarer
Postat av: Cissi

Hoppas , hoppas att den ligger hemma i brevlådan!!



ha en trevligt helg :)

2009-08-14 @ 15:04:34
URL: http://celiah.blogg.se/
Postat av: Cissi

nje de där stämde inte riktigt va? ja e medlem men fick ingen tidning idag=( Fick bara på mailen att den kommoit,men de e la som vanligt,fick den ju inte ens förra året heller,jävla skit ikea!puss

2009-08-14 @ 18:36:04
Postat av: Thessan

Jag tycker inte att IKEA är roligt längre, och den nya katalogen var inte mycket att ha...kram

2009-08-15 @ 17:52:54
Postat av: Be Inspired -Inreding och design

ÅÅÅÅÅ alla har fått den UTOM jaaaaaaaaaaaaag.. kraaaaaaaaaaam vännen

2009-08-15 @ 22:04:55
URL: http://decoratemebaby.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0