Lilla Baccardi


Vi har visst fått en till datakatt! ;)

Suddig men vääääldigt söt!

Älskade lilla vän!

Dyka ner i handfatet är väldigt roligt!

Ja då har vi sovit första natten med tre katter i huset! Lilla Baccardi, som vi har bestämt att han får heta, sov hos mig under täcket hela natten lång. När jag vaknade kröp han upp lite och började spinna! Sååå mysigt! Dock ville ingen av dem andra katterna sova hos oss i natt heller. Konstigt ;) Fast Bioz och Bianca är väldigt nyfikna på det nya lilla livet men han bara morrar och fräser så fort dem kommer i närheten. Bioz fräser tillbaka och Bianca springer och gömmer sig ;) Men det är ju så här det är i början så inget att oroa sig över än. Dock har Baccardi varken ätit eller varit på lådan än. Druckit har han gjort iaf, så det är ju bra det iaf. Glömde ju skriva igår hur gammal han är. Han är iaf prick 15 veckor idag :) Så han är ju inte jätteliten. Men ändå så liiiiten, hihi. Helt plötsligt känns lilla Bianca jättestor!

Tyvärr så var inte batteriet till systemkameran laddat, så blir finare bilder imorn istället. Tagit massor med min kamera idag men med blixt blir dem mörka och utan blir dem suddiga. Valde ut dem som blev okej iaf. Håll till godo ;)

Nu ska jag sätta igång med alla måsten. Puss!

Kommentarer
Postat av: Johanna

Vilken tur att du lyckades övertala sambon till att köpa en till misse, han är jättesöt! Men han kommer nog gå runt som ett litet åskmoln några dagar till, så var Vidar de första dagarna också:P Kram

2009-08-12 @ 19:15:51
URL: http://johannaperssons.blogg.se/
Postat av: Cornelia

Vilken sötnos! Och vilket fint namn!



Vi ska också få missebebisar. Till helgen ska vi hämta två små pojkar. De är också svart/vita precis som Baccardi och jag längtar så!



Kram

2009-08-12 @ 19:52:54
URL: http://corneliashus.blogg.se/
Postat av: Johanna

Jag läste ikapp din blogg idag, man hinner inte riktigt med allt alla gånger. Men jag brukar tjuvläsa lite på jobbet ibland:D

Allt är bara bra med mig, lite trött bara. Men tror att det beror på att vädret är så mycket upp o ner hela tiden. Är allt bra med dig? Fast kan väl inte vara annat med en sånn liten hårboll i familjen:)

Dom är ju så mysiga när de kurrar o bufflar o vill sitta i knä!:) Kram

2009-08-12 @ 21:27:45
URL: http://johannaperssons.blogg.se/
Postat av: Nilla

Då bidde det ingen av mina små kissebebisar denna gång heller då ;) Synd, för jag vet att den isf fått ett underbart hem hos er :) .. Er nya familjemedlem är jättesöt :) Lycka till med honom :) Kram

2009-08-13 @ 09:42:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0