Mer shopping


Lite roligare bastopp från Vero Moda.

Nyårsklänning från Vero Moda. Gäller att vara ute i god tid! ;)

Leggings med rosor från H&M.

Två sjalar från H&M respektive Lindex. Den vita ska jag nog ha på bröllopet.

Örhängen att matcha till leopardsjalen. Från Lindex.

Kom hem med en hel del från stan igår när jag var där med Cissi. Men det var inte bara jag som shoppade loss ;) Man får passa på när man har pengar helt enkelt! Går åt att köpa lite nytt nu när hösten närmar sig med stormsteg. Längtar! Behöver dock köpa mig en höstjacka och det är det tråkigaste jag vet att lägga pengar på. Ytterkläder alltså. Hua. Förra hösten och våren gick jag och frös i kofta för jag inte ville lägga pengar på det, haha. Kanske dax att införskaffa en i år. Förstår mig inte på er som köper ny varje höst/vår ;)

Kommentarer
Postat av: Magdalena

Gillar rosstrumpbyxorna. Ska nog oxå spana efter de i affären :)

2009-08-29 @ 18:20:06
URL: http://smultronros.webblogg.se/
Postat av: Maria

Åh jag gillar nyårsklänningen! Snygg! Så´n vill jag också ha!

2009-09-01 @ 09:42:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0