På Calmar stadshotell

Tjenixen!

Nu är vi ute på vårat lilla helgäventyr ;) Nej men det har varit min syrras möhippa idag/ikväll/i natt nere i Kalmar så därför är vi här :) (Gratis internet på hotellrummet is the shit!). Jag har nog världens snällaste sambo som ställer upp på att sitta själv på ett hotellrum en hel eftermiddag/kväll bara för att jag ska slippa åka ner själv :) Men då har vi ju morgondagen också :) Syrran skulle höra av sig om dem lever imorn efter möhippan och svensexan, annars får vi se vad vi hittar på. En sväng till IKEA blir det iaf hur eller hur. Lite besviken att bara Baronen köpcentrum är öppet och inte stan. Hade velat till Lagerhaus ju :(

Har iaf haft det jättebra idag. Alltid lika roligt att träffa systeryster och att se hur glad hon blev över att jag kom och över möhippan överhuvudtaget gjorde det ännu roligare! Blev ju halvt om halvt ihjälkramad ♥ :) Det började dock i katastrof! Jag FÖRSOV mig! Jag försover mig ALDRIG annars, men när jag ska på min systers möhippa, ja tro fan att jag försover mig då! Så tyvärr missade jag kidnappningen och picknicken.. det jag hade sett fram emot mest. Men, life goes on, och det blev ju bra till slut iaf! Hon fick ju en till överraskning sen när jag kom :D Mina bilder kan jag inte ladda upp förren jag kommer hem, glömde kabeln.. men det kommer. Dock är dem riktigt dåliga eftersom jag använt min lilla vanliga crappy kamera. Hade med systemkameran också, men blev inte att jag använde den.. tur var väl det för upptäckte precis att det inte satt nåt minneskort i ;)

Nu är det nog dags att sova om jag ska orka upp till hotellfrukosten. Åååh va gott det ska bli! Är skapligt hungrig redan. Inte ätit sen möhippemiddagen vid 8, sen har jag bara smuttat på syrrans drinkar ;)

Puss o hörs imorn eller på måndag med bilder!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0