Senaste dagarna



Ser ni toffsarna på öronen? Hihi, uuuuunderbar!


Finally eating together!

Bianca och Baccardi kan äntligen ligga i sängen samtidigt! *glad matte*

Hej!
Jag har noll blogglust nu som ni kanske märkt. Har ju inte uppdaterat på.. vad kan det vara? 3-4 dagar? Inte likt mig. Tänkte lägga upp lite bilder från senaste dagarna iaf. Kommer mer. Fick typ 50 bilder av mamma igår som hon tog i fredags när dem var här ;) Sen har Madde och barnen varit här idag (plus att jag och Madde gick på stan först) så då tog jag lite bilder med systemkameran. Tror jag fick till en del bra på Baccardi faktiskt :) Men dem ska laddas in och redigeras först så kanske inte hinner lägga upp dem idag.

Här är iaf ett livstecken från mig! :)
Kram kram

Kommentarer
Postat av: Lina

Åååååh vad söt han är!

2009-08-19 @ 10:38:50
URL: http://abnegnation.blogg.se/
Postat av: Maria

ÅHH, underbara bilder. Särskilt de på huvudet som sticker upp. GOOOOOS!

2009-08-20 @ 11:34:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0