Kattkusiner












Katterna har fått kusiner! ;) Min lillebror och hans flickvän har precis flyttat till en lägenhet och för en vecka sen flyttade det även in två helt gudomligt söööta kattflickor :) Idag efter mammas kalas följde jag och älsklingen med Lina hem (min bror är iväg och jobbar på annan ort) och träffade sötnosarna för första gången. Jag höll på att smälla av när Lina öppnade dörren och det trippade ut två småååå ullbollar! Man glömmer verkligen hur små kattungar är när man tar dem från mamman. Herreguuuud säger jag bara! Så ja, nu är jag missebebis sjuk igen ;) Baccardi är ju typ lika stor som Bioz och Bianca nu (iaf på höjden) så det är ju inte speciellt länge man får stilla sin missebebissjuka :P

Men visst är dem SÖTA!? Tyvärr ser man varken hur små eller hur söta dem verkligen är på bilderna, men jag kan försäkra er om att dem är riktigt små och riktigt söta! :) Tack Lina för titten!

Kommentarer
Postat av: Rebecca

Helt underbara! Det är något speciellt med paddor med vitfläck. :) I januari får vi hem vår nya grabb så då kommer min kattungesjuka att stillas tillfälligt i alla fall! ;)

2009-12-07 @ 18:31:53
Postat av: Nilla

Ååååååååååååååå ........... så mysiga! <3

2009-12-07 @ 20:43:47
Postat av: Lina

Det var så lite så ;) Nu är missarna och jag i tuna, och de har skitkul när de springer runt här i huset och leker i alla rum :P

2009-12-08 @ 10:06:27
URL: http://standablaze.blogg.se/
Postat av: Sofia

Gud så söta dom är!!! :D Jag kommer ihåg när Tamlin var en liten tuss. Låg på ryggen i min hand och jag kunde klia honom på magen med ett finger... :D Nu är han en stor stark kille på 8kg! ha ha ha!

2009-12-08 @ 21:29:09
URL: http://sofiafoto.wordpress.com
Postat av: Cissi

Gud vilka sötisar :)

2009-12-26 @ 00:40:06
URL: http://celiah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0