Worse and worse

Hej!

Min förkylning blir bara värre och värre :( Jag som trodde jag skulle hinna bli frisk till helgen. På fredag är det tänkt att vi ska till Anne och Mats i Kisa för att fira deras födelsedagar, och på lördag är det tänkt att Anne ska komma hit. Vi hade planerat middag, vin och bio. Ses ju så sällan! Men nu verkar det som det inte blir något. Varför blir man alltid sjuk så fort det händer något roligt? Sen när man är frisk så händer nada. Så trött på det!

Aja, nu ska jag bli frisk, om inte till helgen så snart iaf! Hörs när jag mår bättre, har ingen direkt blogglust nu.

Kram!

Kommentarer
Postat av: Britt-Marie Ljunggren

koka vatten,pressa vitlök,riv ingefärarot ochrör i honung häll i lite saft om det smakar illa drick det varmt.lovar att det fungerar din förkylning kommer att försvinna om du dricker ofta

2009-12-02 @ 14:31:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0