Beslutsångest - that´s my name

Ja, det här är typ min sjätte blogg eller någonting. Men det är bara för att jag ibland vill ha en renodlad inredningsblogg, ibland en "blandblogg".. inredning är min passion, men samtidigt har jag svårt att uppdatera en sådan blogg eftersom det inte alltid finns något att visa eller skriva om. Så... nu är jag här igen med en "blandblogg". Dock ska ni vara medvetna om att den kommer innehålla en hel del inredning, särskilt under mina sådana perioder. Take it or leave it, liksom.

För er som kanske känner igen min gamla blogg kan jag meddela att det är jag som är Catylicious.

Nu - Heroes, sen - sängen!

Kisses and hugs!
//Jen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0