Lunch

Hej mina vänner! Nu är jag hemma på lunch. Blev en sallad från Tant Grön idag, så gott! Väldigt skönt med ett avbrott så här mitt på dagen. Hade blivit väldigt jobbigt annars. Det går bra iaf, inga påtvingade diskussioner än så länge :) Antar att vi får tillbaka arbetet innan vi går hem sen, spännande!
Sen när jag kommer hem ska jag ringa Cissi och se om dem behöver nån hjälp, dem flyttar ju idag. Sen får det nog bli ett tidigt avslut för jag känner att jag behöver plugga mer än bara imorgon inför historia-provet. Det känns som det kommer gå skit annars. Men jag ringer dig sen Cissi :)
Skriver mer ikväll, kanske jag har lite nya kläder att visa då med. Har nämligen ett LaRedoute-paket att hämta :)

Kisses and hugs!

Cissi o jag för läääänge sen :) LOVE YOU!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0