Nervös & hungrig

Nu har Willebus åkt hem och jag är vrålhungrig! Sugen på varma mackor ikväll igen men vet inte om det finns något att ha på (veckohandlade inte vi igår?). Får rota lite..
Jag börjar bli lite nervös inför morgondagen. Jag gillar verkligen inte att gå på en lektion (som dessutom är heeela dagen) och diskutera med massa folk jag inte känner. Hua! Däremot är jag nyfiken på vad jag fick för betyg på arbetet som skulle lämnas in innan. Får tillbaka det imorn nämligen. Tur att vi (antagligen) får åka hem på lunchen iaf. Känns inte lika jobbigt för då kan man dela upp dagen i två delar :)

Nu ska jag rota reda på nåt att äta, sen ska jag plugga lite Historia.

Kisses and hugs!

Kommentarer
Postat av: Johanna

Tack:) Hihi, jaa, min blogg svämmar väl inte direkt över av bilder på mig själv kanske. Försöker ändra på det men det blir ju aldrig av att jag knäpper kort på mig själv:D

Allt bra med dig annars? Kram

2009-02-27 @ 22:35:31
URL: http://johannaperssons.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0