Shopping i Linköping

Häromdagen var vi i Linköping. Meningen var väl att jag skulle köpa inredning, men kom hem med mest kläder.. Väldigt välbehövligt, så jag klagar inte! :)

Ljusa jeansleggings från Gina Tricot. Perfekt för mig som aldrig hittar jeans som passar både i midjan o runt benen.

Lite längre jeanskjol i härlig färg! Även den från Gina.

Ljuslila tunika/klänning från Gina (big surprice!).

Skitsnygg klänning från Gina (an even bigger surprice!), tyvärr ser man inte den snygga detaljen som gjorde att jag köpte denna, nämligen knapparna längst ner på ena sidan.

Jeansleggings (fast dessa är i vanligt leggingsmaterial) från Cubus.


En smyckesförvaring, väldigt välbehövligt! Denna är från Rusta av alla ställen!

Passade även på att köpa på mig lite billiga smycken för halva priset på Rusta. Nästan gratis är godast ;)

Det var min shopping det! Redan sugen på en runda till, men måste nog rensa ur min garderob först, och ja, få ihop lite pengar :)

Nu är nog Wille på väg så bäst att avsluta här!

Kisses and hugs!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Klänningen är jätte snygg! Du vet väll om att gina tricot har webbförsäljning på hemsidan? kram

2009-02-25 @ 21:03:31
URL: http://tepn.blogg.se/
Postat av: Cissi

Naww så söt lille Wille e=) hihi! åh så (ursäkta språket) jävla snygg klänning(svart/vit) blev helt tokkär! o sådana där jenasleggins,såååå super snygga.Give me,hihi! måste till gina ja me o kolla in de där läckerbitarna! puss puss

2009-02-26 @ 11:25:55
Postat av: Pieces of Jen

Cissi: klart han e söt, det är ju din son! söt mamma resulterar i söt son hihi :) ja, gina hade mkt snyggt, hade kunnat spendera flera tusen! hoppas vi kan ta en tur tillsammans snart:) puss älskade vännen!

2009-02-27 @ 03:26:46
URL: http://piecesofjen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0