090701 - Ny månad!

Hej bloggen!

Så har vi då gått in i juli månad. Jösses vad tiden rusar! Älsklingen jobbar kväll idag (15-24) så jag är ensam hemma. Tänkte ta en sväng på motionscykeln och sen bara vara. Kanske ta en promenad, vi får se helt enkelt. Först tänkte jag iaf få i mig lite middag. Christopher gjorde massa köttförssås förut som han skulle ha med till jobbet. Blev massor så jag tänkte ta lite sån och koka mig pasta till. Gott! Han är bäst på att laga mat! :) Ta hand om tvätten måste jag göra sen också..

Annars händer väl inte så mkt idag vad jag vet!? Har förresten fått kontakt med en jättetrevlig tjej (Hej Maria! :)) som kommenterade här i bloggen igår. Var tvungen att maila henne och fick ett jättelångt svar tillbaka. Snacka om att vi är lika på precis alla punkter! Så himla roligt att lära känna människor som är precis som en själv :) Läskigt lika är vi!

Mja, har väl inte så mkt mer på hjärtat för tillfället ;)

Kram kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0