090719

Tjohej!

Idag bara regnar det, vart tog sommaren vägen egentligen? Vi har iaf precis varit och storhandlat inför veckan. Älsklingen jobbar 7 dagar i rad nu, kväll, så det blir inte mkt tid över för annat. Onsdagen jobbar han visserligen dag men då är det tänkt att vi ska åka ut till Ankarsrum på kvällen eftersom hans syster med familj är där då. Enda chansen att träffa dem eftersom han jobbar kväll, som sagt, resten av veckan.

Ikväll blir det plugg för hela slanten. Älskling har redan pluggat sitt, men jag är lite seg i starten som vanligt.. ;) Så det ska göras! Tänkte försöka bli klar till 9 för då vill jag se filmen om Anna Nicole Smiths liv!

Take care! Pöss

Kommentarer
Postat av: fanny

haha :D men man kan ju inte vara utan dom.. älskar våra katter över allt annat. jag fungerar inte utan djur. behöver dom runtomkring mig. på landet har dom en låtsas katt som ligger i en fotölj. den ser så äkta ut och den kan man klappa lite på om man saknar fööör mycket ^^ ja, både jag och alex är djurkära (: jag vill ha en till katt sen, fast det får bli när vi flyttat till större. annars blir det elakt mot dom små. hoppas det löser sig med bröllopet (: dom har ju varandra också. och sen blir det extra mysigt när ni kommer hem <3 ta hand om dig gumman! puss&kram

2009-07-20 @ 11:15:40
URL: http://pinkpills.blogg.se/
Postat av: Johanna

Ja, jag kan också känna lite sådär med fiske. Men jag tycker som så att sålänge man använder fisken man tar upp (äter själv eller kokar till missarna) då är det okej. Men däremot att ta upp fisk och sen slänga den är big nono!

På bilderna så ser det då ut som att ni hade en toppenhelg förra helgen, roligt med så mycket bilder tycker jag! :) Kram

2009-07-20 @ 21:36:05
URL: http://johannaperssons.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0