25-årspresenter

Även jag fick presenter i söndags ;) Syrran och Daniel kunde ju inte komma på min 25-årsfest i februari så jag fick presenter nu istället :) Tack snälla ni!

Jag fick boken "Kloka ord om katter" (ni kommer få dras med många citat från den boken här i bloggen kan jag lova!) och 300:- på Åhléns.

Shopaholic som man är ;) så drog jag med mig karln till Åhléns redan igår och shoppade upp både presentkortet och pengar jag fått av mamma! Trodde ni att det skulle finnas kvar länge eller? ;)

Jag köpte äntligen mina två första Margrethe-skålar, en 3L och en 2L. Har sagt varje gång jag haft presentkort att jag ska passa på att börja samla på dem, men varje gång har jag snålat och köpt nåt "roligare", men nu så.. :)



Köpte även en fruktkorg som jag har som "ljusfat" på vardagsrumsbordet. Fint tycker jag själv iaf ;)

Väldigt nöjd med alla mina nya saker så tack sis o mami för det! :)

Kommentarer
Postat av: Dinka

Rosti skålar är verkligen super. Har ju några stycken själv och jag är super nöjd med de. Hade tänkt att jag skulle önska mig några mindre modeller till jul.

På Cervera har de ett sånt paket med kanna och några köksredskap för 149kr.Finns bilder på min blogg.Rätt billigt med tanken på vad det skulle kosta om man hade köpte det var för dig.



KRAM!

2009-07-31 @ 10:13:10
URL: http://dinki.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0