Besviken

Behöver inte pausa i bloggandet riktigt än då det inte blev nåt party ikväll. Är riktigt besviken, hade verkligen sett fram emot en utekväll med tjejerna. Känns som det börjar bli tradition att folk kommer samma dag/några timmar innan och säger att dem inte kommer när jag ska ha förfest/fest/tjejkväll/whatever. Skapligt trött på det så jag kommer inte dra ihop något någon mer gång. Nu får nån annan stå för den biten. Så var det med det! Moving on... imornkväll blir det iaf till att gå ner en sväng på stan med Cissi, ska bli mysigt :) Cissi var den enda som kunde ikväll, men vi sa att vi tar det imorn istället då, dels för att hon bara kunde "sent" och sen så slipper älsklingen komma ner och hämta mig på stan i natt när han ska upp kl 6 imornbitti. Ja, han vill ju såklart inte att jag ska gå hem själv mitt i natten när det är visfestival.. :)

Nu blir det tv och ett glas kall Coca Cola :)

Puss



Kommentarer
Postat av: Thina

Har ju oxå försökt dra ihop ngt, men aldrig ngn som e på...

Men man kan ju inte rå för att man mår dåligt iaf, jag ville ju jättegärna, det visste du ju. Hoppas du får kul med Cissi imorn!

2009-07-10 @ 00:42:49
Postat av: Maria

:(

Va tråkigt!

Klart man tröttnar om det ofta är på det viset. Det är helt okej om det hände då och då..... men inte varje gång.

2009-07-10 @ 06:49:39
Postat av: Madde

Du vet ju att jag också ville. men kan ju säga att jag somna här hemma när jag natta barnen så du kan ju tänka dig vilket trevligt sällskap jag hade varit...

Jo, det där med att folk alltid drar sig ur, så är det ju typ alltid. Känner igen det...

2009-07-10 @ 08:01:45
URL: http://madeleneo.blogspot.com
Postat av: Thina

Ja visst e det jättetråkigt, e ju likadant när man ska hitta på ngt med ngn enskild ibland oxå, men sånt händer, tråkigt att det blivit så ofta bara. Men du har ju haft flera fina fester oxå som blivit lyckade, tänk på dom istället...!

2009-07-10 @ 10:46:25
Postat av: Nilla

Förstår du blir besviken .. :( Det är alltid lika trist när vänner gör så, säger att de inte kan samma dag! Hoppas du o din vän får kul ikväll :) Kram

2009-07-10 @ 12:43:35
URL: http://bloggenomminadagar.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0