Framkallade kort

Här sitter jag mitt i natten (tidig morgon?) och sorterar och sätter in kort i album. Framkallade runt 450 bilder förra veckan och har dessutom inte satt in korten sen förra gången jag framkallade lika många. Brukar passa på att framkalla när Fuji har erbjudande om 100 bilder gratis med bara frakt på 29:- och då framkallar jag i både mitt, älsklingens och mammas namn ;) Man får ju vara smart! Brukar framkalla ungefär 150 kort i varje namn så det blir några extra. Nu sitter jag alltså här och sorterar (för tro inte att dem kommer i ordning!) samt klipper till dem eftersom digitalbilder än större än vad som får plats i vanliga album. Tar tid vill jag lova! Måste dock säga att jag inte är så nöjd med Fujis kvalité. Visst, jag kommer fortsätta framkalla där ändå för billigare hittar man ju inte, men ja, bättre kvalité hade ju inte skadat.

Katterna roar sig med att jaga småkryp, förut släppte jag ut en tvestjärt. Huuua, jag ryser hela jag, men djurvännen i mig kan absolut inte ha ihjäl dem. Nej, utsläppta ska dem få bli. :)

Dags att fortsätta! Undrar om älsklingen ringer snart kanske..

Puss!

Kommentarer
Postat av: Johanna

Men vad smart att framkalla i olika namn, det ska jag komma ihåg att tänka på!:) Tack för tipset!

Vilken överraskning han kommer att få, superkul ju! Bäst att inte skriva för mycket om det här kanske utifall han läser kommentarerna som du får:) Men han kommer säkert bli jätteglad!

Ja vad gör man, det är bara att kämpa på. Lika som att det inte är speciellt roligt att jobba på sommaren, men man måste ju. Jag försöker se till att ta vara på kvällarna och helgerna så mycket som möjligt istället.

Det är bara bra med mig, saknar ett redigeringsprogram på datorn bara. Just nu ordnar jag mina bilder i paint, såå roligt;)

Haha jaa det var minsann billig lunch och middag må jag säga, hoppas att det är gott nu bara så att du slipper tvinga i dig det:) Kraam!

2009-07-05 @ 13:02:14
URL: http://johannaperssons.blogg.se/
Postat av: Maria

Visst är gamla "hederliga" fotoalbum absolut roligast att bläddra i!? Jag har tusentals kort att framkalla och det går sakta (för med digitalt tar man ju så m ycket fler kort, vilket iofs är roligt). Jag har precis skickat in foton också. Väntar med spänning.....

2009-07-06 @ 08:11:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0