Hallplanering

Många bollar i luften nu känns det som :) Men det är ju oftast när man inte kan förverkliga planerna för tillfället som alla idéer kommer, tyvärr. Iaf, idag planerar jag hallen i huvudet.

Denna tapet ska upp bakom hatthyllorna och skoskåpen. Från Eco.

Funderar på att köpa likadana skoskåp som vi har fast svarta, då jag dels tycker hallen är så vit som det redan är (finns inte mkt att göra för att pigga upp den heller) och dels så är dem mer gulvita så jag bara stör mig på dem. Isf kommer även hatthyllorna målas svarta alt. bytas ut mot wave-hängare eller liknande.

Övriga planer får ni se när det färdigställs, förhoppningsvis snart, men kan säga så mkt som ränder, svart målarfärg, stor tavla och rivning av tapeter ;)

Puss hej!

Kommentarer
Postat av: Thessan

Jag tror att det är snyggast med samma slags ramar med olika storlekar. Det blir nog mer enhetligt då. Annars så kanske det kan se rörigt ut. Och angående promenaden: Det gör ingenting om du går sakta! =) kram

2009-07-29 @ 10:55:02
URL: http://tepn.blogg.se/
Postat av: fanny

tack vännen! det värmer <3 massa kramar!

2009-07-29 @ 11:10:53
URL: http://pinkpills.blogg.se/
Postat av: Anonym

Du har säkert rätt angående ramarna, ska bli super kul att se slutresultatet! Som alltid när du fixar där hemma! kram

2009-07-29 @ 21:56:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0