I hate it!

Seriöst, varför klippte jag mig? Jag känner ju mitt hår, inga frisyrer funkar på det! Jag har ju självlockar i underhåret (NEJ, jag tänker inte börja använda plattång, såååå tråkigt!) som gör att frisyrerna jag väljer inte ser ut så på mig. Som idag, klippte jag mig ju... klippte av kanske 15 cm på längden och sen uppklippt... mmm, ser ut som det gjorde när håret hade växt ut en bit efter att jag hade haft kortklippt. Fult med andra ord. Som en tant. Typ. Så nån bild blir det inte. Får ha uppsatt i fortsättningen... eller tvinga mig själv att börja använda plattången. Never. Gonna. Happen.

Kommentarer
Postat av: Camilla

Men så farligt kan det väl inte va?? det är är ju bara att du tar i spray/vax eller vad du nu använder o puffar till det bak så är det säkert kanonsnyggt Vill ju se bild...

2009-07-08 @ 00:45:25
URL: http://cammmie.blogspot.com/
Postat av: Maria

Åh den där känslan är hemsk! särskilt om man har hår som växer sakta (som mig). Men jag är säker på att du tycker det är värre än vad andra tycker. Ofta är det ju så. Jag tror det är fint! Håller med föregående talare.... bild ;)

2009-07-08 @ 06:51:03
Postat av: Magdalena

Jag har oxå probelm med mitt hår som lever sitt egna lila liv. Så jag tycker plattången e ett bra alternativ när jag ska ha nersläppt, men oftast har jag bara uppsatt, mkt enklare. Men plattång sliter mkt så egenetligen e de inte så bra o ha heller.

2009-07-08 @ 10:40:27
URL: http://smultronros.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0