Jag lever!

Jag har ingen blogglust för tillfället, därför har jag inte "visat" mig idag som jag skrev. Men det kommer! Idag har vi varit ute med Bioz hos mamma och pappa. Pappa fyller/fyllde ju 50 år idag (festen var igår) så vi har ätit rester och tårta idag också, hihi. Godare idag faktiskt! Så stressigt igår ju. Har iaf haft en bra helg! Min syster och hennes blivande man har varit här över helgen, det var därför jag tog en bloggpaus. Kunde ju inte skriva det här för det var en överraskning till pappa att dem kom, han visste ingenting och blev jätteglad och det kom tårar från alla håll och kanter här hemma :) Vi andra har vetat om det i 1½ månad så det har varit lite svårt att hålla tyst, särskilt när pappa har frågat om vi har hört något från henne ;) Så det var lyckat!

Får se när jag återkommer, måste plugga i fatt nu också.. och blogglusten måste komma tillbaka. Men nu vet ni att jag lever iaf! :)

PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0