Kvällens outfit



Klänning med dragkedja - HM, skjorttunika - HM, strumpbyxor - HM, pumps - mammas vind och armband - HM.

Så här jag ser ut ikväll när det vankas festligheter! Jag och Cissi ska sitta och förfesta lite här hemma hos mig, sen drar vi ner på stan och sen ska vi nog även träffa några andra vänner som är nere på besök i Västervik. Här ser ni min nya fula frisyr med (tyvärr ännu fulare på bild, så liiiite bättre ser den ut i verkligheten!). Funderar på att gå tillbaka och klippa lite mer på längden.. men vi får se.

Nu kommer Cissi när som så bäst att skynda mig!

Kram kram!

Kommentarer
Postat av: Nilla

Vet du vad...tycker du är jättefin i din nya frisyr! Ha en kul kväll! Kram

2009-07-10 @ 19:57:20
URL: http://bloggenomminadagar.blogspot.com/
Postat av: Anonym

Jag tycker ditt nya hår är fiint! :)

/norrlänningen

2009-07-11 @ 00:04:28
Postat av: Thessan

Håret blev ju visst jätte fint! kram

2009-07-11 @ 11:03:07
Postat av: Mamma

Hej gumman....du är sååå fin så..var glad att du har lite lockar...kramar

2009-07-11 @ 15:12:39
Postat av: Maria

Hej! Visste väl det!!! Håret blev visst jättefint! Det blev "liv" i det!

Gillar outfitten! S**tsnygg!

2009-07-13 @ 10:05:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0