L O N D O N


Fick ju hem bokstäverna från Panduro för en tid sen. Anledningen till att jag inte visat dem är för att jag fram till igår tänkte skicka tillbaka dem. Men nu har jag trots allt bestämt mig för att behålla dem och måla dem så dem blir lite snyggare. Gillar storleken, dock är dem för stora för fönstret, som ni ser, där jag hade tänkt ha dem från början. Får se vart dem hamnar istället. Har lite planer på att göra nåt på någon vägg med dem och sen foton från våran London-tripp. Skulle bara behöva lite fler väggar först, haha!

London är speciellt för oss eftersom det var vår första (och än så länge enda) gemensamma resa. Ja, faktiskt vår första utlandsresa överhuvudtaget.. om man inte räknar Danmark då ;) Så därför valde jag bokstäver som blir LONDON :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0